Alla inlägg den 6 maj 2017

Av Emma - 6 maj 2017 23:27

När klockan ringde vid 8.30 ville jag verkligen inte gå upp imorse. Jag hade gått och lagt mig i tid att borde inte ha varit så trött. Men jag kom inte ur sängen förrän klockan började närma sig nio. Jag lyckades tillslut ta mig upp från sängen. När klockan blev halvtolv åkte jag till jobbet så jag var där i tid. Det kom lite folk till restaurangen i alla fall. Jag behövde bara jobba i tre timmar idag, blev hemskickad klockan 15:00. Så jag hörde av mig till min barndomskompis som jag visste skulle befinna sig i staden den här helgen.

   

Vi träffades på Torgstallet och åt lite lunch ihop. Det var jättetrevligt att få träffa honom och prata lite. När vi hade skilts åt så åkte jag hem till mamma och pappa. För jag kände att idag klarade jag inte av att vara ensam. Jag fick kvällsmat, det smakade bra med grillat idag. Som vilken sommardag som helst. Jag fick med mig en massa saker hem idag igen. Mycket bra att ha saker, pappa hade köpt en pepparkvarn på loppis idag så jag fick den för alla behöver en pepparkvarn hemma. Det var en väldigt fin pepparkvar som pappa hade gett mig. Sedan ringde brorsan och ville ha skjuts, för att han skulle ut och dansa/festa ikväll. Jag ställde upp mot lite betalning. Antingen så hittar han skjuts eller så ringer han mig inatt och vill bli hämtad, så han kan sova på min soffa och imorgon ska jag köra hem honom till sig innan jag åker till jobbet. Jag borde hinna med allting utan några större problem. Nu är det nog dags att lägga sig ner och försöka slappna av... dagens ljusbok är Stora små lögner av Lian Moriarty.

Trött katt i en skokartong  



   

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards