Alla inlägg den 9 maj 2017

Av Emma - 9 maj 2017 16:32

Jag somnade på soffan igår kväll, det var inte meningen men plötsligt så hade jag slutit ögonen och sovit i 45 minuter. Jag vaknade upp 00:04 och vandrade tungt in i sovrummet och föll i djup sömn ännu en gång...

Klockan nio i morse vaknade jag äntligen till liv, ingenting hade stört min sömn, jag hade inte ens hört att jag fått sms under natten. Jag hade ingen lust att gå upp idag men jag tvingade in mig i duschen och det kändes bra. Jag åt frukost och plötsligt var klockan 12:30 och jag var tvungen att ge mig av. Jag hade lovat att träffa Zahra idag. Hon behövde ha hjälp med sina skoluppgifter. Hon förstod dem inte riktigt. Så jag åkte dit och hjälpte henne. Hon bjöd på te och sedan gjorde vi hennes läxor. Vi lyckades till och med att skicka in en uppgift och sedan ställde jag upp den andra uppgiften så att hon skulle förstå hur hon skulle tänka. Hon sa själv att det blev mycket tydlgare när jag förlarade för henne och visade hur man skulle göra. Det känns bra att kunna hjälpa andra. Vi träffades genom kyrkans spårvänsprojekt eftersom hon ville lära sig bättre svenska. Hon är duktig men vissa saker är svåra att förstå och då kan hon höra av sig till mig. Så idag var jag en stund hos henne och såg till att hon fick några saker gjorda. Nu är jag hemma och väntar på att det ska komma en tjej och hämta ett par stolar som jag har sålt. När man äntligen är ledig ifrån jobbet, jag då måste man passa på att göra saker som man mår bra av. 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards