Alla inlägg den 16 maj 2017

Av Emma - 16 maj 2017 21:41

Den här veckan har börjat bra. Jag samlade mod till mig igår och åkte upp till jobbet för att försöka få tag på chefen. Jag hade gått hela helgen och funderat och klurat på ett viktigt beslut. Jag bestämde mig och åkte upp och pratade med chefen. Jag hade inte behövt vara så orolig, han tog det bra. Jag var tvungen att säga upp mig, det kändes inte som min arbetsplats. Vi kom överens om att jag jobbar månaden ut och jag kommer att ge 110%. Det är fortfarnade viktigt att få stället att blomstra. Det är en fin restaurang och jag hoppas att det kommer att komma mer gäster, var dag som går.


När jag vaknade imorse, var jag lite orolig för vad som skulle sägas på jobbet idag. När jag kom till jobbet, visade det sig att ingen tydligen vet om att jag kommer att sluta, eftersom ingen sa något. Vi körde på som vanligt. Jag hade förvöäntat mig lite mer gäster men vi hade bara tre gäster när jag kom in genom dörren, så jag visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men jag hittade lite saker som behövde göras, så det gjorde jag och sedan blev klockan lunch tid och det bara vällde in folk på restaurangen. Det gick bra idag, många gäster hade vi  Det är då det är som roligast att jobba.


Imorgon väntar en ny arbetsdag och kanske lite äventyr efter jobbet, annars blir det väl till att ta sig an disken. Det finns en hel del jag behöver göra här hemma. Det är bara det att jag inte haft någon ork eller energi kvar till att ta hand om det jag har här hemma. Men sakta men säkert så kommer energin tillbaka och jag orkar att ta tag i saker.

 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards