Alla inlägg den 8 november 2012

Av Emma - 8 november 2012 20:10

Passo a te ogni giorno, ogni ora, ogni minuto, ogni secondo. I tuoi begli occhi, il tuo sorriso è inciso nella mia memoria. La tua calma, la tua persona cosi facile essere te stesso con te. Non ho bisogno di na scondersi, di aprire il mio cuore per te e la cosa piu spaventosa che abbia mai fatto, ma quello che un sollievo sapere che si sta ascoltando e la cura di me io non voglio perderti! Voglio vincere il tuo cuore, attravers lo stomaco, attraveso i sentimenti, attraveso il fuocoe l'acqua. Ho debole quando ti vedo, ho caldo quando mi tocchi. Mi sento alla grande quando si e accanto a, e le tue labbra in cerca mie. Posso onestamente dire: Ti amo!

 

  

 

Av Emma - 8 november 2012 06:49

Ja nu är klockan 06:50 och jag kom för tidigt till jobbet. Jag börjar inte jobba förrän klockan sju så jag vågar inte väcka personen ifråga. Eftersom vi bara setts en gång igår men det var i skolan. Morgon rutinerna börjar först klockan sju. Sedan blir det stilla sittande tills man behövs. Jag hoppas dagen ska gå bra. Alla är vi barn i början. Nervositeten har inte släppt än :( vi hoppas på det bästa helt enkelt. Nu är det alldeles strax dags att börja jobba. Måste säga att trots de olika vägbeskrivningarna jag fick igår var det lätt att hitta hit. Så imorgon kan vi åka hemifrån lite senare. Jag kan sova lite längre.

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards