Direktlänk till inlägg 27 februari 2013

Alla dessa val!!!

Av Emma - 27 februari 2013 21:33

Idag är det en helt vanlig dag i mitt liv. Jag har härjat runt som bara den och levt mitt perfekta lyxliv precis som alla andra gör på Facebook....   Okej jag ljög, så här är det. Jag somnade rätt hyfsat igår, vaknade till klockan sex men somnade om så skönt, när klockan ringde nio borde jag vara utvilad, inte ett skvatt... Kändes som jag aldrig hade somnat, jag orkade inte gå upp, huvudet var som bly emot kudden  . Jag orkade tillslut ta mig ur sängen och då gjorde jag lite frukost, flingor och mjölk, bra start. Sedan diskade jag och packade ihop det jag tänkte ta med mig hem. Jag ska nämligen få jobba lite den här veckan. Börjar klockan sju imorgonbitti så tänkte det var bäst att komma hit tidigt... Det gick bra var inte så farligt med trafik, bilen blev väldigt smutig bara, det stänkte när bilarna körde förbi mig på motorvägen, så jag behöver tvätta min bil. Helt klart  .  När jag kom hem för att titta min mail fick jag mig en liten överraskning, jag har blivit kallad på intervju, och nu kom nästa intervju. Så frågan är hur jag ska göra med alla dessa val. Det ena jobbet vill jag hemskt gärna ha, men att bli kallad på en intervju är väl ingen garanti för att jobbet är mitt. De kanske blir hemskt besvikna när de ser hur jag ser ut och märker att jag inte alls är lika bra som det står i mitt CV. En rak höger Emma, klart du är bra! Du är bäst!! Japp, jag boostar mig själv... Jag måste fundera på det här och kanske överlägga lite med min mamma, det brukar klarna en del då . Nej nu är det nog dags att krypa ner i sängen upp och jobba imorgon som sagt, det är inte många timmar men ingen ro och ingen vila för det... Det där med att jobba med barn, det tar på krafterna men håller i gång fantasin hela tiden. Det där med energi vet jag inte vart dem får den ifrån ibland önskar jag att jag visste så att jag kunde vara lika uppe i varm som barnen hela tiden... Nu kommer pengarna att rulla in....  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards