Alla inlägg den 30 november 2017

Av Emma - 30 november 2017 21:52

Dem ringde från jobbet igår och undrade om jag kunde jobba. Jag var därför iväg och jobbade hela dagen. Började klockan 07:00-16:00. Min plånbok säger: " JA, jobba på" men jag tror att min kropp fortfarande säger nej. För hur mycket jag än dricker så känner jag mig yr och vimmelkantig. Jag får liksom stanna upp och samla mig för att inte svimma på plats. Det är i alla fall så det känns. Men det gick bra att jobba idag. Jag har varit ledig och tänkt alldeles för mycket de senaste dagarna så jag behövde verkligen göra något. Nu jobbar jag imorgon och på lördag också. Det behöver jag. Av många anledningar. När jag kom hem från jobbet så slängde jag in alla grejer och gick en vända på stan, de skulle tända upp julstaden idag så det var jag ju tvungen att gå ut på. Då somnade jag inte direkt när jag kom hem i alla fall. Men nu börjar det bli dags att lägga sig... Ska se de sista avsnitten av Pelle Svanslös julkalender innan jag somnar också.

 

En trio med trumpetare spelade Nu tändas tusen juleljus.

 


Tyvärr blev bilden dålig men nu lyser julstaden!

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards