Alla inlägg den 4 november 2017

Av Emma - 4 november 2017 19:21

Jag kan inte hjälpa det!Jag tänker på dig 24/7. Dygnets alla timmar.

Jag bestämde mig igår för att inte vara för ivrig men jag kan inte hjälpa det.

Jag känner väldigt starkt och allt kändes så rätt. Jag vill bara inte säga det

via nätet, jag önskar att jag kunde träffa dig, få se dina vackra ögon och säga det till dig.

Men det känns som att allting går åt fel håll av någon anledning. Jag vet inte vad som har hänt.

Jag bestämde mig igår för att ta det lite lungt, ville inte skrämma iväg dig.

Jag blev jätteglad när jag såg att du skrev till mig under kvällen. Det pirrade till i magen

och jag kände hur varm jag blev på insidan.

Det var inte många meddelanden men det räckte att veta att du tänkte på mig en liten stund i alla fall.

Jag tyckte att det var skönt att jobba idag så slapp jag tänka på dig så himla mycket. Jag hörde av mig när jag slutade men jag har fortfarande inte fått något livstecken från dig. Visst kan det vara så att du göra något annat.

Det är klart du har ett liv och jag har ett men jag önskar verkligen att vi kunde ha ett tillsammans.

Det har aldrig känts så himla rätt på en gång. Redan när du kom in genom dörren så visste jag att du var den jag hade väntat på.

Det kan verka knasigt men det känns perfekt!

 

 

Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet inte hur jag ska fortsätta.

Jag önskar verkligen att vi sågs igen, att jag fick en chans att prata med dig.

Jag vågar inte heller säga för mycket för att jag vet att jag alltid blir sårad i slutändan.

Men det kändes verkligen som att vi klickade, du var helt fantastisk. Jag minns det allra första du sa till mig och jag visste redan då att du var speciell. Åh snälla kan du inte skriva till mig. Bara visa att du lever.

Jag vet att vi lever två helt skilda liv men jag är anpassningsbar, jag önskar mig bara en enda chans.

Jag vill bara ha ett svar, ett jag eller ett nej för att kunna släppa och gå vidare igen.

Även om det verkligen känns som du är den drömprins jag har saknat hela mitt liv.

Varför ska jag alltid bli olyckligt kär? varför kan jag inte få vara lycklig när jag träffar någon?

 

 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards