Alla inlägg den 5 november 2017

Av Emma - 5 november 2017 09:33

Vad gör jag för fel? Vad gjorde jag den här gången?


Det har känts i några dagar som det går åt fel håll.

Jag kan inte hjälpa att det sårar mig.

Jag försökte ändra på mig tänkte att jag låter bli att skriva för mycket.

I fredags svarade du när du kommit hem från jobbet i alla fall.

Igår svarade du knappt alls, jag fick ett meddelande vid halv elva.

Jag hade ändå svårt att sova, det kändes inte som meddelandet var något glatt heller. Mest bara ett tvång.

Jag försökte glömma och gick till slut och la mig och jag sov drömlöst det gjorde jag.

När jag vaknade upp såg jag att du hade läst meddelandet men inte svarat. Jag skrev till dig men det ser ut som att det inte kommer fram. Det finns säkert tusen anledning.

Jag förstår inte varför du skulle ha blockat mig. Vad har jag gjort?

Jag hoppas verkligen inte att du bara har blockat mig, önskar att du kunde vara vuxen nog att säga till mig som det är i så fall. Visst skulle det kännas oerhört tråkigt om du inte vill ses igen. Men säg det hellre än låtsas att jag inte finns.

Jag undrar om jag ska säga som det är eller om jag ska låta bli att säga något alls. Jag vill egentligen bara veta om du vill ses igen eller inte. Vill du inte så ska jag inte störa dig igen. Men jag tycker inte om när man skickar dubbla signaler.  Du är min dröm, det kändes bra redan när vi pratade med varandra. När du sedan kom in genom dörren och vi sågs för första gången. Ja då kändes det bättre än det någonsin har gjort. Det kommer göra ont om svaret är nej men det sårar mig ännu mera om du inte svarar alls.

Men jag undrar verkligen vad jag gjorde för fel den här gången. Sa jag något dumt? Gjorde jag något dumt?

Snälla!!! Vad gjorde jag för fel???

 

     

 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards