Alla inlägg den 26 november 2017

Av Emma - 26 november 2017 17:37

Jag sov orolig inatt eftersom jag vaknade upp en timme innan klockan skulle ringa. Det var inte roligt. Jag hade ingen lust att gå upp då, så halvsov en timme till. Sedan gick jag upp och åkte till jobbet. Jag hade lagt upp en plan för dagen, den sprack fullständigt     . Jag packade en väska med kläder för att jag skulle kunna byta om efter jobbet, den glömde jag hemma! Men det upptäckte jag inte förrän jag kom till jobbet. Jag glömde även sylten som jag skulle ha åkt ut med till min morbror. Som sagt idag blev inte alls som jag hade tänkt mig. Dessutom har jag känt mig tung och snurrig i huvudet men det har varit  skönt att ha något att göra. Men när jag liksom tittade ner i golvet och sedan skulle resa mig upp så snurrade typ hela världen framför mig. Det var tur att jag bara skulle jobba 7h idag. När jobbet tog slut åkte jag hem och bröt ihop. Jag vet inte exakt varför men jag behövde bara gråta en liten stund. Det var en kort stund, sedan la jag mig på soffan och tittade på Hunger Games sista delen, jag hade tänkt titta på första men den fanns inte på Netflix. Sedan började Percy Jackson och Monsterhavet och då tittade jag på den istället. Det regnar ute så jag har ingen lust att göra någonting alls. Jag väntar egentligen bara på att klockan ska bli 20:00 så jag kan se Allt för Sverige och sedan gå och lägga mig. För jag vet verkligen inte vad jag ska göra idag. Jag har ingen enerig eller ork till någonting. Imorgon ska jag försöka hinna med att dammsuga och plocka fram julsakerna på allvar. Förra året vid den här tiden hade jag fått upp mina stjärnor och lite julsmått. Jag har lagt fram gardinerna men inte hängt upp dem än. Imorgon är det dags att ta tag i julsakerna. Mamma och jag ska åka och handla på Netto också, hon ska ringa mig när hon åker förbi så kan jag hoppa in i bilen i farten. Jag ville också upp och handla lite.

 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards