Alla inlägg den 1 november 2017

Av Emma - 1 november 2017 13:43

Jag gick och la mig i natt och tänkte att allting kommer kännas bättre imorgon.

Efter att jag hade läst en massa tips på hur man dejtar och ska bete sig. Jag hittade

inte riktigt allt jag sökte men jag tänkte att det enda jag kan göra är att vara mig själv.

Jag har aldrig försökt vara någon annan heller. Jag somnade rätt fort och sov rätt gott fram till småtimmarna.

Då örjade tankarna att snurra och dem var inte vänliga emot mig.

Jag förstår inte varför jag ska se ner så mycket på mig själv och alltid tro att det är mitt fel.

Jag hoppas verkligen att mina hjärnspöken har fel, att han inte har tröttnat på mig.

Jag önskar bara att vi kunde ses igen och kankse oftare än vi kan men det är bara att bita ihop och gilla läget,

än har han inte slutat att skriva till mig. För att inte skrämma iväg honom allt för fort, så ska jag sluta att störa för mycket.

Ett sms på morgonen och ett på kvällen, det är väl okej ändå. Jag tror att jag är kär i alla fall för jag kan inte sluta att tänka på vad han gör just nu.

Antar att han är på jobbet och har fullt upp. Det är tur att jag själv ska åka till jobbet snart så att jag slipper att fundera så mycket. Imorgon så jobbar jag hela förmiddagen så då hinner jag inte ens tänka när jag går upp. Skönt.

 

 

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards