Direktlänk till inlägg 24 november 2017

Idag är ingen bra dag...

Av Emma - 24 november 2017 21:14

Idag är ingen bra dag. Jag har varit i slagsmål med alla mina inre demoner. Jag vaknade tidigt för att gå en tur på stan och se om det var något att ha på Black Friday. Det var inte en människa på stan klockan 08:15. Jag hittade inget jag behövde heller. Jag var mest ute de där 23 minuterna det blev för att fösöka sluta tänka. Det gick inte så bra, jag har varit jätteledsen och nedstämd hela dagen. Jag håller på att bli tokig. Jag orkar inte med mina tivvel eller mig själv egentligen. Jag funderar alldeles för mycket på vad som är fel, varför jag är fel. Jag önskar verkligen att jag kunde stänga ner alla tänkar och sluta läsa så mycket på Internet. För egentligen blir man inte klokare bara sorgsnare. Jag tänker att det är gamla regler och varför ska det finnas regler överhuvudtaget. Antingen är du intresserad eller inte. Måste man verkligen spela svår och allt det där? Ja du behöver väl inte berätta hela ditt liv på en gång men måste man snurra in sig i en massa vita lögner och sedan blir någon ändå sårad. Ibland räcker det med ett " Tack du var trevlig men jag tror inte att vi är på samma nivå". Det behöver inte vara svårare, det behöver inte bli krångligt. Om man kör med öppna kort från början. Jag tänker mig att vill man ha något så får man säga det, annars försvinner det.  Om man inte visar något så blir man bort vald och om man visar något så blir man bort vald. Hur ska man göra för att bli omtyckt alls. Det känns inte som var dig själv fungerar heller... Jag tror på ärlighet och kommunikation och tycker inte det borde vara svårare än så... Jag önskar bara att jag kunde lämna alla tvivel och hemska monster bakom mig och bara lita på att det han säger är sant. Men idag är ingen bra dag. Jag känner mig inte alls omtyckt och misslyckad som människa. Det är inte det att jag desperat behöver en man i mitt liv men jag börjar hata ensamheten och jag söker någon att dela min vardag med. Är det så fel? Alla andra får varandra men jag står fortfarande utanför och tittar på.    


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - Tisdag 9 april 21:40


Idag har jag varit trött, alldeles för trött. Jag hade tänkt att jag skulle bocka av X-antal punkter på min att göra lista idag. Det blev inte riktigt så. Under natten kunde jag inte sova, så då gick jag upp, diskade och hängde tvätt. Kändes skönt nä...

Av Emma - Torsdag 4 april 20:45

Hipp Hipp Hurra!   Idag har min bror födelsedag!               ...

Av Emma - Söndag 31 mars 22:00

Jag kom hem sent igår och kunde inte sova under natten. Så tittade på ett avsnitt av Taskamaster på svtplay. När jag sov som bäst då väckte Ziva mig klockan 05:30 och idag hade jag inte tänkt gå upp så tidigt. Klockan 08:12 var det helt omöjligt att ...

Av Emma - Söndag 3 mars 22:00

Som vanligt kunde jag inte gå och lägga mig och kom inte i säng förrän klockan 00:34. Jag hade tänkt att jag skulle komma i säng i tid men det händer inte, antar att det är för mycket tankar som snurrar och ångest som jag vägrar att bearbeta. Men när...

Av Emma - 21 december 2023 22:15

Idag vaknade jag upp klockan 09:15 efter att ha sovit hela natten. Dock hade jag lite otur när jag öppnade en ny påse med torrfoder till katterna. Jag hällde ut hela påsen på golvet, så fick städa redan före frukost. När jag städat klart så blev det ...

Presentation


Jag är en glad tjej som njuter av livets goda stunder

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards